وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

«سلمان العوده» ملیون و 200 هزار ریال سعودی، «محمد النجیمی» 22 ملیون ریال سعودی، «عبدالله بن عبدالعزیز آل الشیخ» 43 میلیون ریال سعودی ..

به گزارش شیعه آنلاین، روز به روز که بر دامنه اعتراضات مردمی در عربستان سعودی افزوده می شود، اسناد و مدارک جدیدی از فسادهای مالی و اخلاقی دولتمردان، شاهزادگان و مفتی های وهابی عربستان، توسط مخالفان آل سعود منتشر می شود.

جدید ترین سندی که منتشر شده، لیست سرمایه میلیاردی مفتی های وهابی است. مشخص نیست این مفتی های وهابی که ادعای متدین بودن دارند، این همه پول را از کجا آورده اند؟! در حالی که بر اساس آمار منتشر شده در عربستان نزدیک به 60 درصد مردم زیر خط فقر تعیین شده توسط حکومت سعودی زندگی می کنند.

برای نمونه نام برخی از این مفتی ها به همراه سرمایه ای که دارند را منتشر می کنیم. کاربران گرامی می توانند بقیه چهره ها و مبلغ دقیق سرمایه هایشان را در تصویر ذیل ببینند:

«سلمان العوده» ملیون و 200 هزار ریال سعودی، «محمد النجیمی» 22 ملیون ریال سعودی، «عبدالله بن عبدالعزیز آل الشیخ» 43 میلیون ریال سعودی، «عمر بن عبدالعزیز آل الشیخ» 22 ملیون ریال سعودی، «عبدالرحمن آل الشیخ» 31 ملیون ریال سعودی، «عبدالعزیز بن محمد آل الشیخ» 16 میلیارد و 400 میلیون ریال سعودی، «عبدالمحسن ناصر العبیکان» دو میلیارد و 300 میلیون ریال سعودی.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com